وبلاگicon
مقام و منزلت نزد خداوند چگونه به دست می‌آید
حدیث و روایت , 570 بازدید 1

کلینیک روح درمانی،امام صادق علیه السلام، در حدیثی از دو امتحانی که خدا برای مؤمن در نظر گرفته تا به وسیله آن به مقامی برسند خبر داده‌اند.


متن حدیث را از کتاب شریف کافی بدین شرح است:

 عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام قَالَ إِنَّهُ لَيَكُونُ لِلْعَبْدِ مَنْزِلَةٌ عِنْدَ اللَّهِ فَمَا يَنَالُهَا إِلَّا بِإِحْدَى خَصْلَتَيْنِ إِمَّا بِذَهَابِ مَالِهِ أَوْ بِبَلِيَّةٍ فِي جَسَدِهِ.

امام صادق (علیه السلام) فرمودند: براى بندۀ مؤمن، مقام و منزلتى در نزد خدا منظور شده كه جز با از دست دادن اموال و يا دردمندى اعضاء به آن مقام و منزلت نخواهد رسيد.

الكافي، ج‏2، ص: 257

برچسب ها

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده


  1. آبجی رضوان : سلام

    براي انکه در زندگي دچار لغزش نشوي همواره قلب خود را پاک نگه دار. کارلايل

ممکن است به این موارد نیز علاقه مند باشید:

درباره ما

کلینیک روح درمانی
کلینیک روح درمانی درس اخلاق،تفسیر قرآن و معارف اسلامی ****همانطور جسم بیمار می شود و باید به طبیب مراجعه تا درمان شد روح نیز بیمار می شود و باید به طبیب روح مراجعه نمود تا درمان شد حال برای یک روح سیاه و بیمار دارو و درمان آن نزد علمای اخلاق و بزرگان دین است تا با احادیث و روایات روح بیمار را درمان و او را به سیر و سلوکی الی الله هدایت نمایند در یکی از جلسات استاد فقید آیت الله مجتهدی تهرانی این موضوع مطرح شد و همین امر باعث شد حقیر در سال 85 اقدام به تهیه و چاپ کتابچه چهل حدیث و اینک راه اندازی این وبلاگ نمایم. لذا از شما کاربران عزیز درخواست دارم نظرات و پیشنهادات خود را درج نمایید. امیرمحسن سلطان احمدی http://soltanahmadi.ir